μήνυμα

μήνυμα

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΗ.... ΟΣΗ!!!!!

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ.. ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ! ! !

Επειδή είναι από τα πιο ουσιαστικά και ομολογιακά κείμενα σας το χαρίζω. 


Γράφει ο Χαράλαμπος Καλόθετος
Χριστός Ανέστη σε όλους!

Τι να σχολιάσει κανείς διαβάζοντας το παραπάνω κείμενο?

Πραγματικά...

Την κρυάδα των τελούμενων?

Την ψύχρα των εικόνων?

Ή Τη νέκρωση των ανθρώπων?

Το παρεκκλήσιο από τις εικόνες μου θυμίζει νεκροτομείο!!

Είναι τέτοια η τύφλωσή μας - χωρίς Χριστό, χωρίς όντως ΖΩΗ - που τα αυτονόητα ΔΕΝ τα βλέπουμε! Ένα παιδάκι να βάλεις - έστω που δεν μεγάλωσε με Χριστό, αλλά ακόμα έχει σχετικά καθαρή καρδιά - θα τρομάξει εκεί μέσα!! Τόσο απλά..


Γιατί υπάρχει κάτι που μας μιλάει χωρίς να λέει λόγια.. κι αυτό είναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, είναι η ψυχή μας που φωνάζει "θέλω να ζήσω, μη με ποδοπατάς έτσι!" Και ένα αγνό μικρό παιδί ή μια καθαρή καρδιά που κουράστηκε από την σοφία του κόσμου και είδε την αποτυχία της σε όλο της το είναι... στη ζωή της, στις σχέσεις της, στις πράξεις της, σε όλα... και ζήτησε να αναπαυτεί στον Χριστό... χωρίς λόγια, αλλά να ΑΝΑΠΑΥΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ, ΑΛΗΘΙΝΑ, ΜΕ ΕΡΓΑ... ΔΕΝ καταλαβαίνει από κείμενα τέτοια, αλλά αισθάνεται βαθειά την προδοσία τέτοιων πράξεων, στο πρόσωπο εκείνου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ΕΤΣΙ και κυρίως ΔΕΝ ΕΣΩΣΕ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ... αλλά ΕΠΡΑΞΕ, ΈΠΑΘΕ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

Μη με ρωτήσετε γιατί... δεν είμαι ούτε έξυπνος,ούτε θεολόγος, ούτε πατέρας της πίστεως μας για να σας μεταφέρω περισσότερα, αλλά νιώθω πλέον ότι μετά τον προσωπικό μου θάνατο, μου χαρίστηκε για να μην ξαναπεθάνω...το να ξεχωρίζω το νεκρό από το ζωντανό, το ψεύτικο από το αληθινό, την Αγάπη από την νεκρή και κούφια λατρεία αυτής!

Λατρεύουμε την Αγάπη, αλλά δεν αγαπούμε, γιατί δεν λατρεύουμε τον Χριστό..που είναι πρόσωπο και είναι ΑΓΑΠΗ! ΔΕΝ μίλησε για Αγάπη.. ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ!

Και όλα τα άλλα είναι φλυαρίες, ιδεολογίες, "κουλτούρα" και μπερδέματα...!

Ο Χριστός μας ΔΕΝ κύρηξε μόνο, αλλά ΖΟΥΣΕ αυτά που έλεγε...αφού ήταν η ίδια Η ΖΩΗ!

ΔΕΝ χρειάζεται να είναι κανείς θεολόγος για να καταλάβει το θέατρο της παραπάνω κατάστασης! ΔΕΝ πρόκειται για διάλογο, αλλά για επιβολή ήδη τετελεσμένων γεγονότων.. Διαβάζοντας το παραπάνω κείμενο (αλλά και όλα τα συναφή κείμενα των οικουμενιστών) μεταφράζω μέσα μου αυθόρμητα το εξής..."Εμείς ξεκινήσαμε και όποιος δεν θέλει να είναι κολλημένος με την πίστη του ακολουθεί μέχρι νεοτέρας διαταγής, στο όνομα της "ελευθερίας" και της "αγάπης""...και σε αυτό το "όποιος θέλει" θα μπει σύντομα το:"θέλει δεν θέλει!"!

Δυστυχώς είμαι φλύαρος...και μπορώ να γράψω πολλά που μου έρχονται για τα παραπάνω θεατρικά έργα που παίζονται ανά τον κόσμο...

...αλλά αισθάνομαι ότι δεν επιτρέπεται να γράφω καθόλου για τις σκιές και τα σκοτάδια, αλλά για το ΦΩΣ το αληθινό, το ΦΩΣ της ΌΝΤΩΣ ΖΩΗΣ..ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ'ΑΥΤΌΝ!

Ό,τι έγραψα μου βγήκε αυθόρμητα γιατί Εκείνον εγώ είδα και εκεί μέσα...να επιτρέπει τόσες ύβρεις, επτυσμούς και χτυπήματα ακόμα στο πρόσωπό Του..!

Τον ακούω να λέει πάλι:

"Πάτερ άφες αυτοίς ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ!"

ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.. ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ..ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ!

Εύχομαι και ζητώ ο Καλός Θεός, που "θέλει πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν", να μας φωτίζει όλους να μην τον προδώσουμε και να φωτίσει ΙΔΙΑΊΤΕΡΑ και τους ποιμένες ημών που ντύθηκαν με λύκου μανδύα, να τον πετάξουν μια μέρα και Εκείνος θα τους συγχωρέσει και θα τους δώσει ξανά το δαχτυλίδι του υιού και θα αποκαταστήσει την σχέση Του μαζί τους..και θα τους κάνει μπροστάρηδες στην μαρτυρία για την ΑΛΗΘΕΙΑ!

Κύριος φωτισμός μου και Σωτήρ μου! Κύριος υπερασπιστής της ζωής μου!

Αμήν!

Με αγάπη Χριστού..ελάχιστη

Χαραλάμπης..ο φλύαρος

Χριστός ανέστη
π. Φώτιος Βεζύνιας